Home × Blog × × Deník × Animace

sobota 7. června 2014

Blogger vs. Blog

Někdy mám chuť se z trtrtre.blog.cz přestěhovat sem, ale furt si říkám, že tohle není můj blog. Trtrtre.blog.cz je moje místo a já bych ho neměla opouštět. Ale i když se tam plánuje útulný design, tak moje představy jsou složité a asi bych to nezvládla nakreslit, ale zkusím to. Tady to ale působí tak útulně, ti ptáci, ten kalendář, hodiny, nadpis s mottem...

Sepíšu tedy výhody a nevýhody bloggeru a blogu.

Výhody bloggeru:
  • Můžu si sem dát takový ty HTML blbůstky (hodiny, kalendář, kočka, NEKO).
  • Přizpůsobuje se to zařízení. Když má člověk mobil, zobrazuje se to tak nějak... normálně, počítačově.
  • Můžete si svoje věci psát kam chcete a furt můžete přidávat nové gadgety.
  • Blogger neblbne tolik jako Blog.
Nevýhody bloggeru:
  • Když si založíte blog, nechají vás v tom plavat a neudělají vám reklamu.
  • Blogger je spojený s googlem a je tam spoustu věcí anglicky.
  • Je to nepřehledné a člověk skoro nikdy nenajde to, co potřebuje změnit na svém blogu.
  • Furt někam musíte zadávat nadpisy (až na články, ty můžou zůstat bez nadpisu).
  •  
Výhody blogu:
  • Malá reklama
  • Dobrá komunikace s majiteli Jyxa
  • Nepotřebujete znát žádné HTML.
  • Snadné nastavení designu.
 Nevýhody blogu:
  • Nemůžete si tam dát HTML blbosti
  • Není tam tolik možností v komentářích.
Tak co myslíte vy? Blogger nebo blog? Jinak, celý červenec budu psát tady, abych si to ozkoušela.

1 komentář:

  1. No, asi blog. A to již proto, že uživatelé Blog.cz jsou tak nějak komunita... u Bloggeru mě to přijde málo propojené, takže každý blog tu má svůj píseček a málokdy jej někdo najde. A velmi jednoduchá upravitelnost Blog.cz, velmi rozsáhlé možnosti v nastavování designu... na to prostě Blogger nemá. Blogger jde taky dobře nastavit, ale má v základu trošku jiný styl... prostě zůstaň na Blog.cz.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všechny komentáře. Pokud máš blog a zanecháš odkaz, oplatím ho. Budu taky ráda, když navštívíš můj blog trtrtre.blog.cz.